БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ

/Files/images/bezpeka/БЖД.jpg

Дитинство - найважливіший, самобутній і неповторний період у становленні особистості, саме в цей час дитина формується фізично, психічно й інтелектуально, набуває необхідних знань, умінь та навичок, і саме в цей період вона потребує найбільшої уваги, спілкування і захисту. Підготовка дітей у ЗДО проводиться у групах і в роботі з батьками за тематикою охорони здоров'я та життя дітей і спрямована на виховання у дітей почуття свідомого та обов'язкового виконавця установлених правил і норм поведінки при спілкуванні на вулиці з однолітками та старшими за віком людьми, в місцях переходу вулиці, у місцях купання, у відкритих водоймищах; формування вмінь щодо користування вдома газом та електричними побутовими приладами, ліфтом, іграшковими і малими транспортними засобами біля свого будинку тощо.

/Files/images/bezpeka/КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ.png

/Files/images/книга111.png /Files/images/ray4_0.jpg

/Files/images/bezpeka/__80.png

/Files/images/bezpeka/688289_html_4193c4a9.gif

У закладі дошкільної освіти з 25.09.2017 по 29.09.2017 пройшов тиждень безпеки дитини

Виконання заходів щодо проведення «Тижня знань безпеки життєдіяльності»

Робота проводилася в трьох напрямках:

- Робота з педагогічним колективом;
- Робота з батьками;
- Робота з дітьми.

Для проведення «Тижня безпеки життєдіяльності» було створено творчу групу, яка підготувала план підготовки до проведення «Тижня безпеки життєдіяльності».

Під час підготовки було проведено ряд заходів:

- Перевірено наявність документів системи ЦЗ у ЗДО;
- Перевірено наявність журналів проведення інструкцій з ОП та безпеки життєдіяльності;
- Підготовлені матеріали та оформлені стенди;
- Перевірено наявність інструкцій, пам’яток з питань безпеки життєдіяльності і правил надання першої допомоги постраждалим від нещасних випадків;
- Поновлено аптечку швидкої медичної допомоги в медичному кабінеті та в усіх групах;
- Був проведений практичний тренінг евакуації з приміщення ЗДО.

Впродовж тижня проведено наступні заходи з батьками:

1. Підготовлено та запропоновано інформаційний та консультативний матеріал для батьківських куточків з тем:

- «Батькам про правила дорожнього руху»

- «Правила поведінки під час зимового відпочинку біля водойми, небезпека на льоду»,

- «Дитина та вулиця»,

- «Небезпека піротехнічних виробів під час новорічних святкувань»

-Усний журнал для батьків «Хай дитина знає кожна – жартувать

2.Оформлено пам'ятки для батьків та дітей:

- «Дії під час виникнення пожежі»,
- «Попередження пожежі від пустощів та необережного поводження з вогнем»,
- «Попередження дорожньо-транспортного травматизму серед дітей дошкільного віку»,
- «Забезпечення особистої безпеки дітей дошкільного віку».

Робота з дітьми

3.Проведено бесіди:

- «Гігієна очей»,
- «Що таке здоров'я»,
- «Коли людина хворіє»,
- «Їж корисну для здоров'я їжу»,
- «Природа навколо нас»,
- «Природа мати, коли ти добре знаєш її»,
- «Небезпечні тварини»,
- «Як вберегти свій будинок від пожежі»,
- «Свої-чужі»,
- «Природні та стихійні лиха»,
- «Вогонь злий і добрий»,
- «Бесіда про працю водіїв»,
- «Як зберегти повітря чистим»,
- «Бесіда про професію пожежника»,
- Розповідь-бесіда «Чому шкідливо пити брудну воду».

4. Використано читання літературних творів:

- «Заяча хатинка»,
- Старицького «хто як до зими готується»,
- А.Сокол«Яким не треба бути»,
- Г.Бойка «Здоровим будь»,
- «Мийдодір»,
- Н.Забіли «Про хлопчика, який не любив спати»,
- О.Шуваєва«Небезпечні пригоди»,
- В.Загороднюка«Його величність сірничок»,
- казок «Вовк і семеро козенят», «Про вогонь», «Козенята та вогонь».

5.Проведено дидактичні ігри :

- “Можна – не можна під час грози”,
- „Повідом про пожежу” (навчити повідомляти),
- „ Відгадай за описом” (предмети для гасіння пожеж),
- „ Врятуй себе сам” ( дії під час пожежі),
- „Знайте любі діти, як минути лиха” (послідовність дій у разі надзвичайних ситуацій),
- “Корисне, не корисне”- „Добре-погано” (поведінка дітей),
- „Живе-неживе”,
- „Горить – не горить”,
- „Кому потрібна вода”,

6. Проведено рухливі ігри:

- „ Погаси пожежу”,
- „ Світлофор”,
- „Біг з перешкодами”,
- “Тривога”,
- “Знайди собі місце”,
- „ Чия команда швидше збереться”,
- „ Автомобіль і горобці”

7. Проведено сюжетно-рольові ігри:

- „ Пожежники”,
- „ Сім'я”,
- сюжетно-рольові ситуативні ігри (“Повінь”, “Радіація”, “Гроза”, “Землетрус”, “Аварія”), спрямовані на вироблення навичок поведінки в різних ситуаціях,
- ігри – вікторини “Школа допомоги у надзвичайних ситуаціях”,
- вправи “Вогонь який”, “Обери правильний предмет”,“Допоможи потерпілому”, “Куди поспішають машини”.

9.Проведено об'єктивне та протипожежне тренування

/Files/images/bezpeka/20170925_092715.jpg /Files/images/bezpeka/20170925_093839.jpg /Files/images/bezpeka/20170925_093013.jpg /Files/images/bezpeka/20170925_093540.jpg

/Files/images/bezpeka/20170925_093034.jpg /Files/images/bezpeka/20170925_093607.jpg

29.09.2017 Проведено об’єктове та протипожежне тренування

Організація і виконання робіт при виникненні пожежі.

Ввідна 2

Пожежа на харчоблоці. Евакуація дітей із зони загрози життю та здоров'ю за сигналом «Увага всім! Пожежа на харчоблоці»

/Files/images/bezpeka/20170926_095622.jpg /Files/images/bezpeka/20170926_095629.jpg /Files/images/bezpeka/20170926_095726.jpg /Files/images/bezpeka/20170926_095731.jpg /Files/images/bezpeka/20170926_095751.jpg /Files/images/bezpeka/20170926_100603.jpg /Files/images/bezpeka/20170926_100701.jpg /Files/images/bezpeka/20170926_100737.jpg /Files/images/bezpeka/20170926_101020.jpg /Files/images/bezpeka/20170926_101525.jpg

У закладі дошкільної освіти з 13.11.2017 по 17.11.2017 пройшов тиждень запобіганню дитячого дорожньо-транспортному травматизму

Дорожньо-транспортний травматизм

Дорожньо-транспортними є травми, нанесені різного виду транспортними засобами при їх використанні (русі) у випадках, не пов'язаних з виробничою діяльністю потерпілих, незалежно від перебування постраждалого в момент події в транспортному засобі (водій, пасажир) чи поза ним (пішохід). Транспортним засобом вважається будь-який засіб, що використовується для транспортування вантажів, предметів, людей (автомобіль, мотоцикл, велосипед, літак, пароплав, тролейбус, трамвай, залізничний, гужовий транспорт та ін.). Травматизм при дорожньо-транспортних пригодах обумовлений великим комплексом причин. Постраждалі в ДТП нерідко стають інвалідами.

Попередження дорожньо-транспортного травматизму - регламентація швидкісного руху автотранспорту, - забезпечення більш безпечних умов для уразливих суб'єктів руху на дорогах, - забезпечення більш безпечної дорожньої інфраструктури,- використання захисних шоломів для мотоциклістів, ременів безпеки і безпечних сидінь для дітей в машинах, - також прийняття законів про гранично допустимих рівнях вмісту алкоголю в крові і контроль за їх дотриманням з метою попередження дорожньо-транспортного травматизму.

Перша медична допомога (долікарська) - це комплекс екстрених заходів, які надаються потерпілому або хворому на місці події І в період доставки його до медичної установи.

Основні принципи першої медичної допомоги: • Надання допомоги потерпілому безпосередньо на місці трагедії. Вона проводиться свідками катастрофи або прибулими на місце спеціалістами. • Заходи з порятунку життя і здоров’я людини під час його транспортування до лікувального закладу. • Надання адекватної терапії в медичному закладі.

Перша медична допомога включає такі групи заходів: 1) негайне припинення дії зовнішніх ушкоджувальних чинників І видалення потерпілого з несприятливих умов:2) надання термінової першої медичної допомоги потерпілому залежно від характеру І виду травми, нещасного випадку або раптового захворювання (зупинка кровотечі, масаж серця, введення протиотрути та ін.):3) організація швидкої доставки хворого або постраждалого до лікувальної установи.

Кожна людина повинна вміти надати першу допомогу.

Ознаками життя є:

1) наявність серцебиття. Його визначають рукою або вухом на грудній клітці в області лівого соска:

2) наявність пульсу на артеріях. Пульс визначають на шиї (сонна артерія), в зоні променезап'ясткового суглоба (променева артерія), в паху (стегнова артерія):

3) наявність дихання. Його визначають за рухом грудної клітки, живота!: за зволоженням дзеркала, прикладеного до носа і рота потерпілого, за рухом шматочка вати чи бинта, піднесених до носових отворів:

4) наявність реакції зіниць на світло. Якщо освітити око пучком світла, то спостерігається звуження зіниці.

/Files/images/bezpeka/20171120_102428.jpg /Files/images/bezpeka/20171120_102449.jpg /Files/images/bezpeka/20171120_102522.jpg /Files/images/bezpeka/20171120_105655.jpg

/Files/images/bezpeka/20170515_095651.jpg /Files/images/bezpeka/20170515_095745.jpg /Files/images/bezpeka/20170515_095733.jpg /Files/images/bezpeka/20170515_103110.jpg /Files/images/bezpeka/20170515_095619.jpg /Files/images/bezpeka/20170515_095917.jpg

/Files/images/bezpeka/15-1-638.jpg

29.11.2017 пройшов день здоров'я «Щоб дбати, треба знати»

/Files/images/grupa/p3274206.jpg /Files/images/grupa/p3274202_1.jpg /Files/images/grupa/p3274238.jpg /Files/images/grupa/p3274239.jpg /Files/images/grupa/p3274241.jpg /Files/images/grupa/p3274247_1.jpg /Files/images/grupa/p3274252.jpg /Files/images/grupa/p3274255.jpg /Files/images/grupa/p3274256_2.jpg /Files/images/grupa/p3274257.jpg

У закладі дошкільної освіти з 21.05.2018 по 25.05.2018 пройде тиждень запобіганню дитячо дорожньо-транспортному травматизму

Шановні батьки!

Швидке збільшення інтенсивності руху висуває серйозне завдання – забезпечення безпеки руху пішоходів.

У попередженні дорожньо-транспортного травматизму важливу роль відіграє робота дорослих з роз'яснення дошкільникам правил дорожнього руху і прищеплення навичок дисциплінованості на вулицях і дорогах. Щоб не допустити лиха на дорозі, вам необхідно:

– не подавати дітям негативного прикладу, порушуючи правила дорожнього руху;

– не чіплятися на підніжку транспорту і не стрибати на ходу, щоб своїм прикладом не заохотити дітей;

– вчити переходити вулицю на зелене світло світлофора, користуватись підземним переходом;

– на власному прикладі вчити користуватись нерегульованим пішохідним переходом;

– при перетині вулиці нерегульованим пішохідним переходом радити дітям йти в загальній масі пішоходів, бо дитина сама ще не завжди здатна оцінити дорожню ситуацію;

– не дозволяти дітям з'являтися зненацька перед транспортними засобами;

– вчити дітей правильно обходити транспорт на зупинках (трамвай – спереду, тролейбус, автомобіль та автобус – позаду);

– не дозволяти дітям самостійно користуватися громадським транспортом;

– не допускати ігор дітей на проїжджій частині дороги;

– не дозволяти дітям грати з м'ячем, кататися не велосипеді, ковзанах, роликах, лижах, санчатах на проїжджій частині дороги та поблизу від неї.

Телефон виклику міліції – «102».

/Files/images/bezpeka/p3274208.jpg /Files/images/bezpeka/p3274209.jpg /Files/images/bezpeka/p3274211.jpg /Files/images/bezpeka/p3274218.jpg /Files/images/bezpeka/p3274231_1.jpg /Files/images/bezpeka/p3274236.jpg /Files/images/bezpeka/P9297754.JPG /Files/images/bezpeka/o3_9nmop4ik.jpg /Files/images/bezpeka/ok6vatcanpc.jpg /Files/images/bezpeka/IMG_20151111_115619.jpg

/Files/images/bezpeka/688289_html_4193c4a9.gif

У закладі дошкільної освіти з 14.05.2018 по 18.05.2018 проходить тиждень безпеки дитини

Під час проведення Тижня безпеки, який проходить з 14.05.2018 по 18.05.2018, в нашому ЗДО заплановано на протязі тижня провести з дітьми такі заходи: тематичні заняття, дидактичні, сюжетні, театралізовані, конструктивно-будівельні ігри з елементами безпеки життя, конкурси, естафети, змагання, екскурсії та прогулянки, читання творів художньої літератури відповідної тематики, аналіз небезпечних ситуацій та правила поведінки в довкіллі.

14.05.2018 Понеділок «Часом гра не приводить до добра» (небезпечні предмети)

Мета: продовжувати знайомити дітей з поняттям «безпечне» і «небезпечне» та усвідомлювати важливість безпеки життєдіяльності; повторити правила безпечного перебування вдома під час відсутності дорослих та користування речами домашнього вжитку, повторити правила поводження з незнайомими предметами зосередити увагу дітей на небезпеці, що криється у предметах, які колють, ріжуть або завдають іншої травми, а відтак непридатні для гри;вчити бути уважними і розсудливими при виборі місця для гри; розвивати граматично правильне мовлення при складанні речень; виховувати дбайливе ставлення до свого здоров’я та здоров’я оточуючих, потребу повсякденного дотримання правил безпеки, вміння співчувати та допомогати.

В групах середнього дошкільного віку провели заняття «Щоб не сталось лиха», в групах старшого дошкільного віку під час заняття «Захисти себе», вихователі вчили дітей як себе захищати. Вихованці груп молодшого дошкільного віку здійснили екскурсію до куточка протипожежної безпеки. В кожній групі закладу дошкільної освіти оформлено куточки «Безпека дитини», підготовлено і оформлено виставки дитячих малюнків на тему «Безпека життя і здоров’я дитини». З батьками вихованців проведено анкетування щодо виявлення знань батьків про безпеку життєдіяльності дітей.

15.05.2018 Вівторок Тема: «З вогнем погані жарти – жартувати з ним не варто» (правила поведінки при виникненні пожежі)

Мета: узагальнити знання дітей про користь і шкоду вогню, причини виникнення пожеж, правила поведінки під час пожеж і протипожежні заходи; учити правильно набирати за телефоном номер «01», повідомляти про пожежу, чітко називати свою адресу; закріпити назви протипожежного інвентарю (багор, відро, лопата, вогнегасник), підручні засоби гасіння пожежі (малий вогонь затоптати, закидати піском або землею, залити водою; якщо загорівся електроприлад — не гасити водою, а накрити ковдрою); учити дітей інтонаційно, виразно передавати мову персонажів, розвивати мовлення, дикцію; виховувати гуманність, чуйність, бажання допомогти тим, хто потрапив у біду.

Під час «Тижня безпеки дитини», відповідно до запланованого графіку, вихователі провели такі заходи : бесіди, тематичні заняття з безпеки життєдіяльності в кожній віковій групі; виставка дитячих малюнків «Небезпеки, які нас оточують», сюжетно-рольова гра «Кицькин дім», оформили куточки «Безпека дитини» в кожній віковій групі; ознайомили дітей з основами знань про надзвичайні ситуації природного та техногенного характеру, з основами правил безпеки вдома, формування відчуття особистої та колективної безпеки, обов’язкового дотримання правил безпечної поведінки.

18.05.2018 Проведено об’єктове та протипожежне тренування

Організація і виконання робіт при виникненні пожежі.

Ввідна 2

Пожежа на харчоблоці. Евакуація дітей із зони загрози життю та здоров'ю за сигналом «Увага всім! Пожежа на харчоблоці»

/Files/images/bezpeka/evakuatsya/20180518_103128_Richtone(HDR).jpg /Files/images/bezpeka/evakuatsya/20180518_103140_Richtone(HDR).jpg /Files/images/bezpeka/evakuatsya/20180518_103153_Richtone(HDR).jpg /Files/images/bezpeka/evakuatsya/20180518_103228_Richtone(HDR).jpg /Files/images/bezpeka/evakuatsya/20180518_103250_Richtone(HDR).jpg /Files/images/bezpeka/evakuatsya/20180518_103307_Richtone(HDR).jpg /Files/images/bezpeka/evakuatsya/20180518_103321_Richtone(HDR).jpg /Files/images/bezpeka/evakuatsya/20180518_103344_Richtone(HDR).jpg /Files/images/bezpeka/evakuatsya/20180518_103419_Richtone(HDR).jpg /Files/images/bezpeka/evakuatsya/20180518_103527_Richtone(HDR).jpg /Files/images/bezpeka/evakuatsya/20180518_103633_Richtone(HDR).jpg /Files/images/bezpeka/evakuatsya/20180518_103649_Richtone(HDR).jpg /Files/images/bezpeka/evakuatsya/20180518_103937_Richtone(HDR).jpg /Files/images/bezpeka/evakuatsya/20180518_103953_Richtone(HDR).jpg

Основні правила безпечної поведінки дошкільника

Навчити дітей безпечній поведінці - це означає привчити їх до певного способу життя. У дитини повинен виробитися захисний механізм, який автоматично спрацює в потрібний момент.- Вивчайте літературу, присвячену безпеці дітей. Хоча більшість правил поведінки, що сприяють підвищенню рівня безпеки дітей, загальновідомі, проте корисно дізнатися думку з цього приводу людей, які професійно займаються цією справою: психологів, педагогів, співробітників міліції- Враховуйте вік дитини та її особливості. Поки ваш малюк робить свої перші кроки чи знаходиться ще в колясці, ніяким правилам безпечної поведінки його не навчиш. Його життя - повністю в руках батьків, дідусів і бабусь.Маленькі діти повинні перебувати не просто під наглядом дорослих, а бути постійно у них на виду.Але ось дитині три-чотири роки. Він повинен уміти називати частини свого тіла, у тому числі й інтимні; розуміти різницю між "хорошими" і "поганими" дотиками; оцінювати незнайомця; просити дозволу у мами прийняти від когось цукерку. Дітлахи цього віку (або трохи старший) повинні знати свої ім'я, прізвище, адреса, телефон.- Домагайтеся, щоб діти повністю довіряли вам. Ця довіра вкрай важливо. Ніщо не дає так багато для розуміння вашої дитини, як його щирі розповіді, а іноді і крики душі - про його бідах, тривоги, сумніви, труднощі, з ним неважко визначити, наскільки дитина вміє орієнтуватися в різних ситуаціях, чи може постояти за себе. Тому як би ви не були зайняті, не відмахується від дитини, якщо він хоче щось з вами поділитися. Навіть малюк зі своїм лепетом має право бути вислуханим.Якщо дитина намагається заговорити з мамою чи батьком про щось, що його хвилює, відштовхнути його своєю байдужістю - непрощенна помилка, яка може дорого обійтися і дитині, і батькам. Навпаки, потрібно вміти викликати дітей на розмови. Під час таких бесід "по душам" доречно згадати випадки зі свого дитинства. Діти зазвичай дуже жваво відгукуються на такі спогади: виявляється, моя мама була такою ж маленькою, як і я, і з нею теж траплялися різні "страшні" історії.

Якщо вам стало відомо, що дитина поступила правильно в скрутних обставинах, треба обов'язково похвалити його. Це допоможе йому бути більш упевненим в подальшому. Якщо дитина поступила неправильно, не потрібно кричати, лаяти його - спокійно поясніть допущену помилку і розкажіть про можливі наслідки.

Лише маючи постійний контакт з дитиною, можна судити про те, якою мірою він потребує вашої опіки, наскільки йому можна довіряти, надавати "свободу" (залишати одного будинку, просити сходити в магазин, дозволити з'їздити до товариша і т. д.)

Тут потрібно враховувати ще одну обставину: якщо дитина не мала контакту з батьками, не довіряв їм, він шукає розуміння, душевного участі у інших людей і в інших місцях. Цим дуже часто користуються злочинці, граючи роль "добрих" дядьків.

- Не залякуйте! Будь-яку чи кримінальну інформацію можна повідомляти дітям? Зрозуміло, немає. Фахівцями давно помічено, що спроби батьків убезпечити дитину від злочинних посягань, розповідаючи їм страшні історії, іноді призводять до зворотного результату - ваш малюк у складній небезпечної ситуації стає більш вразливим, оскільки викликаний йому страх настільки паралізує його, що він не в змозі що-небудь самостійно зробити.

Страх пригнічує інтуїцію дитини, "змащує" інстинктивно правильну реакцію. Тому якщо хлопцям і повідомляється та чи інша кримінальна інформація, то її потрібно виразити в словах, які б не травмували маленької людини, особливо якщо він з розвиненою уявою і вразливою психікою.

Мета "безпечного" виховання - вселити дитині впевненість у його можливостях, в тому, що якщо він буде суворо дотримуватись певних правил поведінки, він не потрапить в небезпечну ситуацію, а якщо і станеться таке, то знайде з неї вихід.

- Займайтеся з дітьми систематично. Навчання безпечній поведінці - це робота на багато років. Тут однією-двома бесідами нічого не досягнеш, а тим більше криком, погрозами або запотиличниками.

Кожен навичку безпечної поведінки відпрацьовується поступово. Перевіряйте, засвоїв чи дитина сказане вами. З'ясовуйте, що виявилося незрозумілим. Вже підкреслювалося, що дотримання правил безпеки повинно бути доведено до автоматизму. Тільки тоді гарантується безпека дитини.

- Використовуйте найрізноманітніші форми навчання. Для самих маленьких - це ігри з ляльками (лялька загубилася, ляльку хоче відвезти чужий дядько на машині і т.д.). Для дітей старшого віку - розігрування відповідних сценок (і вдома, і на вулиці), розповіді про дітей, які правильно вели себе в небезпечній ситуації, питання: "А як ти вчиниш, якщо ...", згадані розповіді-спогади.

- Будьте прикладом для своїх дітей. Всі ваші зусилля можуть бути зведені нанівець, якщо ви самі в повсякденному житті нехтуєте правилами безпечної поведінки. Якщо ви перш ніж відкрити двері, не заглядаєте в око, то навряд чи це буде робити і ваша дитина.

- Проявляйте участь до чужих дітей. Якщо ви стали мимовільним свідком небезпечної ситуації, в яку потрапив той чи інший дитина (він загубився, його кудись насильно ведуть, саджають в машину і т. д.), не будьте байдужим. Є фізична можливість рішуче втрутитися - дійте! Якщо немає такої можливості - запам'ятайте прикмети підозрілих осіб, номер автомашини, напрямок руху і негайно повідомте до міліції.

Сьогодні ви допомогли чужій дитині, завтра хтось інший надійде так само рішуче і мужньо і врятує вашого.

/Files/images/bezpeka/20160929_103917.jpg /Files/images/bezpeka/20160929_104513.jpg /Files/images/bezpeka/20160929_104602.jpg /Files/images/bezpeka/20160929_104803.jpg /Files/images/bezpeka/P9297754.JPG /Files/images/bezpeka/P9297755.JPG /Files/images/bezpeka/P9297760.JPG /Files/images/bezpeka/P9297761.JPG /Files/images/bezpeka/P9297763.JPG /Files/images/bezpeka/P9297769.JPG

Куточки з безпеки дитини в наших групах закладу дошкільної освіти

/Files/images/bezpeka/20160929_104021.jpg /Files/images/bezpeka/20160929_104015.jpg /Files/images/bezpeka/20160929_103948.jpg /Files/images/bezpeka/20160929_104004.jpg /Files/images/bezpeka/0wrce7tnsq8.jpg /Files/images/bezpeka/ciuecql15xy.jpg /Files/images/bezpeka/DSCN4153.jpg /Files/images/bezpeka/DSCN4155.jpg /Files/images/bezpeka/DSCN4275.jpg /Files/images/bezpeka/wq9zbcnz2ew.jpg /Files/images/bezpeka/DSCN4271.jpg/Files/images/bezpeka/DSCN4286.jpg /Files/images/bezpeka/DSCN4287.jpg /Files/images/bezpeka/DSCN4276.jpg

/Files/images/bezpeka/arton306.jpg

/Files/images/bezpeka/07909229.jpg

/Files/images/bezpeka/6bd920e58fd8.jpg /Files/images/bezpeka/12ba3eae5171.jpg /Files/images/bezpeka/1ae49769ec1c_2 (1).jpg /Files/images/bezpeka/6.jpg /Files/images/bezpeka/4_novyj_razmer.jpg /Files/images/bezpeka/88244596.jpg

/Files/images/bezymyannyy13412.jpg

/Files/images/bezpeka/tidzhen_bezpekiji.jpeg /Files/images/bezpeka/07909229.jpg
ДИТЯЧИЙ ТРАВМАТИЗМ

БЕЗПЕКА ДОРОЖНЬОГО РУХУ

ПОЖЕЖНА БЕЗПЕКА


ОДИН УДОМА
Кiлькiсть переглядiв: 102