/Files/images/kartinki/image (3).png

/Files/images/grupa/IMG_4750.jpg

Інструктор з фізичної культури

Кириченко Алла Петрівна

кваліфікаційна категорія: спеціаліст Вищої категорії

Педагогічне кредо:

«Якщо особистість стане носієм ідеї здоров’я, то і її життя стане плідним, здоровим та довготривалим»

Життєве кредо:

«Не в кількості знань полягає освіта, а в повному розумінні й майстерному застосуванні в житті всього того, що знаєш».

/Files/images/golovna/unnamed.jpg

/Files/images/medichn_robtniki/ico_docx.gif "Інструктор з фізичної культури радить"

/Files/images/medichn_robtniki/ico_docx.gif "Фізичне виховання в сім'ї"

/Files/images/medichn_robtniki/ico_docx.gif "Спортивні ігри в ЗДО"

/Files/images/medichn_robtniki/ico_docx.gif "Діагностика та корекція постави"

/Files/images/kartinki/kolobi.gif

/Files/images/fzichniy_nstruktor/risunok1.png

Батьки прагнуть, щоб дитина менше бігала вдома, а на прогулянці гралася у спокійні ігри, позбавляючи її багатьох радісних хвилиндитинства. Часто батьки не розуміють, що це не сприяє розвиткугармонії рухів, спритності, витривалості, доброму вишколу. У дитини набувається звичка до малорухливого способу життя. Оберігаючи малюка від фізичного навантаження, ми, дорослі, часто вважаємо, що дитя втомлюється з тих самих причин, що і ми. Забуваємо однак про одну характерну і суттєву особливість дитячого організму – швидку втомлюваність не від рухів (хоч і їхнє надмірне дозування теж шкідливе), а від неможливості рухатись, або від одноманітної діяльності.

Дати дитині простір для рухів – означає забезпечити їй зарядбадьорості і доброго настрою. Рух і дитина – одне ціле. Потрібно радіти,коли вона рухлива і непосидюча, тому що саме у русі вона розвивається.Живе і рухливе дитя – це нормально, мляве і малорухливе – ознакатривожна.

Недопустимо з боку батьків чинити психічне насильство над дітьми.Наприклад: ”Ось коли ти навчишся стрибати на одній нозі, тоді будешмолодець”. Або: “А Андрійко вже давно вміє їздити на велосипеді”. У перекладі на дитячу мову це означає: “Зараз я тебе не люблю. Ось коли ти навчишся робити це, тоді я тебе любитиму”. Ми заганяємо дитину в “кут”, у якому вона оточена жахливою сумішшюлюбові, насильства, страху, приниження. Один шлях – гальмування. Дитина завмирає в кутку, рятуючись хворобами, алергіями, переїданням. Другий шлях – безладна, неадекватна діяльність. Від контрольованих рухів дитини летить на підлогу посуд, завжди щось ламається, б’ється. Вона наштовхується на дорослих, на предмети, кричить. Кожен захищається, як може.

Переконання маленької дитини формується через авторитети, черезособистість батьків і замінити їх не можуть ані книжки, ані кінофільми.Дуже важливий комплекс усіх діючих сил авторитету: симпатія,повага до розуму, моралі, сили і трохи страху. Упродовж усього розвиткудитини батьки повинні ставити посильні для неї завдання і вимоги, тому що завищені вимоги викликають негативні емоції, а занижені – розслабляють.

/Files/images/fzichniy_nstruktor/risunok6_1.png

З 18 по 22 січня Кириченко А.П. інструктор з фізичної культури відвідала авторський педагогічний центр доктора педагогічних наук доцента Єфименка М.М., та прослухала семінар на тему: "Корекційний театр фізичного виховання та оздоровлення дітей з особливостями у розвитку(церебральний тип рухових порушень)"

/Files/images/fzichniy_nstruktor/img003.jpg

/Files/images/fzichniy_nstruktor/image (2).jpg /Files/images/fzichniy_nstruktor/image (4).jpg /Files/images/fzichniy_nstruktor/image (3).jpg

Кiлькiсть переглядiв: 862