/Files/images/2019-2020/proekt_sadochok/Садочщк - простір.gif

Всеукраїнський фонд «Крок за кроком» за підтримки Представництва Дитячого фонду Організації Об’єднаних Націй (ЮНІСЕФ) в Україні та Міністерства освіти і науки України реалізує проект «Садочок - простір дружній до дитини», спрямований на розвиток компетенцій педагогів закладів дошкільної освіти щодо створення емоційно безпечного, інклюзивного середовища в дитячому колективі.

Проект упроваджується з грудня 2016 року в Донецькій, Луганській, Запорізькій, Дніпропетровській та Харківській областях із залученням 2600 педагогів із 804-ох закладів дошкільної освіти. Проект є одним із компонентівпрограми «Сприяння соціальній згуртованості та інтеграції внутрішньо переміщених осіб на сході Україні», що реалізується Представництвом Дитячого Фонду Організації Об’єднаних Націй (ЮНІСЕФ) в Україні.

Мета проекту:Створення безпечного інклюзивного середовища в дитячому колективі шляхом розвитку життєвих навичок, які сприяють розвитку спільноти, розумінню і цінуванню багатоманітності, толерантного ставлення до відмінностей, попередження проявів упереджень і дискримінації.

У рамках проекту ВФ «Крок за кроком» організовує і забезпечує проведення дводенних навчально-практичних семінарів «Садочок - простір дружній до дитини», із подальшим наданням наставницької підтримки педагогам із залученням представників місцевих управлінь освітою, обласних інститутів післядипломної педагогічної освіти.Метою семінарівє створення безпечного інклюзивного середовища в дитячому колективі шляхом розвитку життєвих навичок, які сприяють розвитку спільноти, розумінню і цінуванню багатоманітності, толерантного ставлення до відмінностей, попередження проявів упереджень і дискримінації. Семінари спрямовані на вихователів дошкільних навчальних закладів та інших фахівців, що працюють із дітьми у дошкільних установах. Цілі семінарів:

  • Використовувати стратегії розвиткупозитивної самооцінкидітей як основи для забезпечення позитивної комунікації з іншими дітьми та дорослими.
  • Розуміти значенняемоційної грамотностіта стратегії роботи з дітьми, які допоможуть дітям розуміти власні емоції та емоції інших дітей, а також справлятися з власними негативними емоціями шляхом використання методики «Лялька як персона».
  • Використовувати практикуранкових зустрічейяк стратегію розвитку дитячої спільноти, обговорення проблемних ситуацій, розвиток навичок позитивного вирішення конфліктів тощо.

Фрагменти основних практик проекту «Садочок – простір дружній до дитини»:

♦ Складові позитивної самоконцепції і самооцінки та їх значення для розвитку дітей.

♦ Особливості спілкування з маленькими дітьми.

♦ Значення методики «Ранкові зустрічі» для розвитку дітей.

♦ Реалізація методики «Лялька як персона: педагогічний підхід для соціального і психологічного розвитку дитини»

Заклад дошкільної освіти №463 бере участь у проекті «Садочок – простір дружній до дитини» у межах реалізації програми «Сприяння соціальній згуртованості та інтеграції внутрішньо переміщених осіб на сході України», що реалізується представництвом Дитячого Фонду Організації Об’єднаних Націй ( ЮНІСЕФ) в Україні.

В закладі проектом охоплена 65 дитина, із них 21 дітей 5 - го року життя та 24 дитини 6 - го року життя. В рамках проекту педагоги нашого закладу успішно впроваджують методику «Лялька-персона», які дають змогу проводити ефективні, стимулюючі та цікаві бесіди, спрямовані на формування емоційної грамотності, заохочення особистісного зростання у комфортній психологічній атмосфері.

Ляльки та їхні історії допомагають дітям цінувати свою індивідуальність, розвивати позитивну самооцінку і водночас позитивно ставитися до відмінностей інших дітей.

Упровадження проекту «Садочок — простір дружній до дитини» в закладі дошкільної освіти дозволило забезпечити умови для створення спільноти дітей, у якій один одного поважають і цінують, де панує позитивне ставлення до індивідуальних особливостей кожної дитини та атмосфера взаємної підтримки.

Лист Міністерства освіти і науки України від 10.01.2017 р. №2-39 "Про впровадження проекту "Садочок - простір дружній до дитини"

Презентація проекту "Садочок - простір дружній до дитини"

Кiлькiсть переглядiв: 585